vi börjar om,

Ny blogg, en ny början..

Livet här nere i skåne är helt underbart, pojkvän vänner och hästar :) det liv man önskar ..
Tyvärr finns det andra saker som får en att må dåligt och bli ledsen, när vänner man trodde brydde sig om en, inte ens kan höra av sig.. Jag orkar inte med detta också!
Sen när ens ögonsten ska lämna jorden blir man ännu mera ledsen, men det är det rätta för honom tyvärr!!





Vad ska du bli när du bli stor ?
Har funderat en hel del på det på slutet, men finns liksom så mycke saker man skulle vilja göra, har varit inne på brandkvinna, socionom eller kanske polis eller ... så jävla svårt att veta vad man ska göra med livet. men känns som att jag inte behöver stressa med det på ett sätt och på ett annat känns det lite stressigt..
Tiden går så fort ju, känns som det var i går jag tog mitt pick och pack och lämnade hemorten, men det har redan gått över ett år.
Visst längtar man tillbaka till familjen och släkten men dom finns ju altid kvar där hemma, och som det känns nu kommer jag inte flytta tillbaka på väldigt länge!!
NÄ, nog om detta ska ta och krypa ner i sängen nu, trött och sjuk..

Puss Josefine





*Någon som har lite lust att hjälpa mig med bloggen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0