Nya tider.

Hur ska detta sluta jag måste ta tag i detta nu :)

mycket har hänt här nere i skåne landet, många hästar har lämnat stallet och några nya har kommit tillbaka ) förtillfället har jag 6 st på stall, om två veckor åker en av unghästarna hem, då blir det bara 5 st !! Skönt när vädret är som det är här nere i skåne landet .. Hatar REGN !!!

Snart jul också, skit vad tiden går fort.. den 21 dec beger jag och mitt hjärta Oliwer oss upp mot kära norrland, Hoppas Hoppas verkligen på snö då, tilda har nämligen lovet att moster ska få åka pulka med henne :D
med julen innebär ju också dessa jävla julklappar, 
Vad ska man köpa till sin pojkvän ? snälla hjälp liten josefine med idéer...

Nä, nu måste jag ta tag i mitt liv, städa städa :S inte mitt största intresse .. haha,

Puss Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0