...

Tiden bara springer iväg, insett att jag har befunnit mig i skåneland snart 1 och ett halvt år : ) Livet leker på alla sätt, Oliwer och jag har snart varit tillsammans i 6 månader, trivs med jobbet men tankarna på att göra någonting annat börjar komma.
tankar om fasta arbetstider semester och ledig helger, vi får se hur detta slutar ..
Har iallfall bestämt mig att jag inte kommer flytta upp mot norr igen, finns inte så mycket att komma hem till, förutom familjen.
Dom vänner man trodde man skulle ha för alltid försvann väldigt fort, var det för jag tog tag i mitt liv och flyttade? kan sitta och rabbla upp fråga på fråga om varför det blivit så, men en sak vet jag iallfall
JAG ÄR LYCKLIG HÄR NERE !!!




Platon, min älskade springarn saknaden är så jävla stor ..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej sötöga! :) Läste att du ville ha hjälp med bloggen. http://annasara.net :) Hon är jätteduktig! Hon hjälper dig nog mer än gärna i utbyte mot en liten slant :D

2009-10-26 @ 17:59:15
URL: http://iiinvincible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0